Filmopnames op de markt in Dordrecht voor CVAH-campagne ‘CVAH werft nieuw talent’

Vandaag zijn opnames gemaakt op de markt in Dordrecht voor de CVAH-campagne ‘CVAH werft nieuw talent’. Harold Visser, werkzaam bij Heeren van de Vis, vertelt in de opnames vol enthousiasme waarom hij op de markt is gaan werken en via de  Beroepsbegeleidende Leerweg (BBL) visspecialist is geworden.

Sjors Rosendaal, samen met zijn broer Nico de Heeren van de Vis, beschrijft zijn kant van het verhaal.

De CVAH-campagne ‘CVAH werft nieuw talent’ omvat op dit moment twee programmaonderdelen:

  • Op zoek naar leerbedrijven

Met de CVAH-wervingsactie voor leerbedrijven roept de CVAH ambulante ondernemers op om zelf hun medewerkers op te leiden. De leerling volgt een opleiding in het mbo en werkt daarnaast bij de marktondernemer op de markt in de praktijk. Dat werkt!

Meer over word leerbedrijf

  • Gastlessen

Met gastlessen en marktbezoeken maakt de CVAH jonge mensen enthousiast voor ons vak. De afgelopen jaren verzorgde de CVAH jaarlijks tientallen gastlessen op scholen in het hele land. Daarmee bereikten we rond de honderden jongeren in het voortgezet en beroepsonderwijs.

De opnames van vandaag zijn de eerste in een serie van drie. De resultaten komen in november beschikbaar en zijn vrij te gebruiken voor het werven van nieuw talent voor de ambulante handel.

De opnames van vandaag zijn mede mogelijk gemaakt door de medewerking van John Stoel, voorzitter van de afdeling Dordrecht, de marktondernemers van de vrijdagmarkt van Dordrecht, de Heeren van de Vis Nico en Sjors Rosendaal, medewerker Harold Visser, de overige medewerkers van de Heeren van de Vis ter plekke en de marktmeesters van de gemeente Dordrecht.