Filmopnames op de markt in Delft voor CVAH-campagne ‘CVAH werft nieuw talent’

Vandaag zijn opnames gemaakt op de markt in Delft voor de CVAH-campagne ‘CVAH werft nieuw talent’. Succesvol marktondernemer Orlando d’Arnault van Basjesnootzaak vertelt in de opnames vol enthousiasme waarom hij op de markt is gaan werken en hoe hij eigenaar en is geworden van Basjesnootzaak.

Orlando viert volgende week voor zijn klanten het 50-jarig bestaan van het bedrijf dat hij ruim 11 jaar geleden heeft overgenomen. Hij houdt nog even geheim wat hij voor de viering in petto heeft.

De CVAH-campagne ‘CVAH werft nieuw talent’ omvat op dit moment twee programmaonderdelen:

  • Op zoek naar leerbedrijven

Met de CVAH-wervingsactie voor leerbedrijven roept de CVAH ambulante ondernemers op om zelf hun medewerkers op te leiden. De leerling volgt een opleiding in het mbo en werkt daarnaast bij de marktondernemer op de markt in de praktijk. Dat werkt!

Meer over word leerbedrijf

  • Gastlessen

Met gastlessen en marktbezoeken maakt de CVAH jonge mensen enthousiast voor ons vak. De afgelopen jaren verzorgde de CVAH jaarlijks tientallen gastlessen op scholen in het hele land. Daarmee bereikten we rond de honderden jongeren in het voortgezet en beroepsonderwijs.

De opnames van vandaag zijn de tweede in een serie van drie. De resultaten komen in november beschikbaar en zijn vrij te gebruiken voor het werven van nieuw talent voor de ambulante handel.

De opnames van vandaag zijn mede mogelijk gemaakt door de medewerking van Gerrie Golsteijn, afdelingsbestuurder Amsterdam en gastdocent, de marktondernemers van de zaterdagmarkt van Delft, Orlando d’Arnault van Basjesnootzaak, de medewerkers van Basjesnootzaak ter plekke en Paul Nijhuis, marktmanager in Delft.