Laden Evenementen

« Alle Evenementen

Workshop: De Kritische Klant

september 1 | 19:00 - december 31 | 21:00

De CVAH organiseert regelmatig workshops die ten doel hebben de klantgerichtheid van marktondernemers te verbeteren. Deze workshop behandelt kritische klanten. Wat doe ik als mijn klant steeds om korting vraagt? Hoe ga ik om met klanten die onvoldoende Nederlands spreken en mij niet begrijpen? Hoe blijf ik de klant netjes te woord staan, ook als hij zelf ongeïnteresseerd, onvriendelijk of zelfs onbeschoft is? Wat doe ik met een klacht?

In de workshop ‘Omgaan met de kritische klant’, speciaal ontwikkeld voor de ambulante handel, komen deze én heel veel soortgelijke vragen aan bod. De training is een vervolg op de extra-omzet-avonden en wordt verzorgd door Arno en Remco Koedam. Een kritische klant is volgens hen ‘een klant waar je als ondernemer weinig tot geen invloed op lijkt te hebben’. Er zijn volgens Arno Koedam heel veel soorten kritische klanten. ‘Tijdens de training concentreren wij ons op de houding en het gedrag van de ambulante ondernemer of medewerker. Al snel komen we dan ook uit op de kracht, waarde en invloed die je als verkoper hebt. Sámen met de cursisten gaan we op zoek naar antwoorden en oplossingen. Wij laten zien hoe je met praktische tools je commerciële invloed als verkoper kunt vergroten.’

Meld je aan!

Of ga naar onze agenda voor workshops.

Gegevens

Begin:
september 1 | 19:00
Einde:
december 31 | 21:00
Evenement Categorie:

Organisator

CVAH
Telefoon:
036 540 9945
E-mail:
cvah@cvah.nl
Website:
www.cvah.nl

Gegevens

Begin:
september 1 | 19:00
Einde:
december 31 | 21:00
Evenement Categorie:

Organisator

CVAH
Telefoon:
036 540 9945
E-mail:
cvah@cvah.nl
Website:
www.cvah.nl